Kategorie

Reklamacje

Do złożenia reklamacji upoważnia Państwa otrzymanie wadliwego lub uszkodzonego fabrycznie towaru. W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się z nami pod nr telefonu 022 789 29 87 celem ustalenia warunków zwrotu. Towar powinien być zwrócony w fabrycznym opakowaniu, a opisane zgłoszenie reklamacyjne winno być potwierdzone dowodem zakupu. Rozpatrywane będą zgłoszenia nadesłane do 10 dni od daty otrzymania przesyłki. W wypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszt przesłania Klientowi wymienionego towaru pokrywa sklep.

Uwagi nt. uszkodzeń w transporcie

Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Niestety przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. W sytuacji, gdyby kurier odmówił, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu uszkodzenia. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Sprawdzenie przesyłki oraz zgłoszenie reklamacji w dniu odbioru, jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.